[Wikipl-l] Odp: Zbiórka Fundacji Wikimedia

Wojciech Pędzich wpedzich w wp.pl
Pią, 30 Paź 2009, 07:43:33 UTC

Dnia 30-10-2009 o godz. 1:31 Tomasz Ganicz napisał(a):

> Tłumaczenie, póki co jest moim dziełem i wymaga tzw. proofreadingu.
> Uprzejmie proszę, się nie nabijać z moich głupich błędów tylko
> poprawiać. Rzeczone tłumaczenie wykonałem na prośbę Fundacji, os 23:30
>  do 01:30, więc się tam może aktualnie roić od błędów i niezręczności
> językowych :-P.

Poprawiłem to i owo, lekko wygładziłem, uczesałem.

Martwi mnie trochę pompatyczny charakter tych komunikatów. Teraz. Takie
naleganie krótkimi dodanymi zdaniami niezbyt dobrze tłumaczy się na
polski. Nie za dobrze. Nie jest to oczywiście kwestia tłumaczenia, bo
cokolwiek z takimi linijkami by nie zrobić, to i tak człowiek zamknie
oczy i wyobraża sobie (wstaw najbardziej pompatyczny obrazek z
literatury jaki Ci przyjdzie na myśl). Może ktoś ma lepszy pomysł?
Trzeba byłoby sie tylko wyłamać z zaproponowanej przez Fundację
poetyki... Albo to może tylko poranne piątkowe wykończenie z mojej

Wojtek

Kabaret Łowcy.B atakuje!
Wygraj płytę DVD.
Weź udział w konkursie: