[Wikipl-l] Podejście strony historycy.org

Daniel ~ Leinad danny.leinad w gmail.com
Sob, 24 Paź 2009, 14:37:35 UTC

W dniu 24 października 2009 16:31 użytkownik PMG <pmgpmg w wp.pl> napisał:
> Witam
>
> Jeżeli wejdziemy dajmy na to na
> http://www.historycy.org/index.php?showtopic=50538
> to na dole strony pod postem znajduje się wpis
> "Jeżeli uważasz powyższą dyskusję za godną polecenia, możesz wyszukać
> odpowiedni wątek i dodać link do niej w polskiej Wikipedii."
>
> Jak widać kilku znalazło coś za godne polecenia i to, było nie było,
> forum, wstawiło do wiki.
>
> http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Specjalna:Wyszukiwarka_link%C3%B3w&target=http%3A%2F%2Fwww.historycy.org%2Findex.php%3Fshowtopic
>
> Przyznam ze średnio mi się to podoba.

Wikipedia to nie katalog linków, ani serwis typu Wykop.

Link do forum nie może być źródłem, ciężko też liczyć na to, że jakiś
wątek jest naprawdę istotny dla treści artykułu.

Jak dla mnie wszystkie linki do wycięcia.

Leinad