[Wikipl-l] Powiadomienia mailowe

Daniel ~ Leinad danny.leinad w gmail.com
Pon, 19 Paź 2009, 11:50:47 UTC

W dniu 19 października 2009 13:43 użytkownik Powerek38
<powerek38 w gazeta.pl> napisał:
> Witajcie,
>
> Odkrylem wlasnie (albo tak mi sie wydaje, bo nie znam zupelnie tego jezyka),
> ze na azerskiej Wikipedii domyslnie uzytkownicy maja wlaczony taki bajer,
> zeby otrzymywac mailowo powiadomienia o wpisach na stronie dyskusji.
> Zastanawiam sie, czy jest to technicznie mozliwe i czy mozna byloby taka
> opcje dodac do preferencji u nas (oczywiscie nie jako domyslnie wlaczona,
> ale dostepna).

Domyślnie ta opcja jest włączona dla wszystkich projektów Wikimedia,
ale jest on wyłączona dla największych projektów Wikimedia (jeśli
miałbym zgadywać, to pewnie chodzi o ochronę przed generowaniem
zbędnie dużego obciążenia).

Szczegóły jak to ma się w konkretnych projektach na
http://noc.wikimedia.org/conf/highlight.php?file=InitialiseSettings.php
pod parametrem 'wgEnotifUserTalk'.

Leinad