[Wikipl-l] Co znajdzie wyszukiwarka na hasło "Kaczyński"...

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Wto, 13 Paź 2009, 09:57:45 UTC

Robert Matusewicz pisze:
> Nie no, bez przesady - to, że ktoś ma takie a nie inne zdanie na dany
> temat nie upoważnia jeszcze do tak drastycznych kroków. Kolega nie
> naruszył chyba żadnego punktu regulaminu.

Tak czy siak ja także namawiam przynajmniej do nie włączania się w takie
dyskusje.

Jeśli zamiast zastanawiać się nad treścią i problemami projektów
Wikimediów wyciąga się kontrowersyjne tematy społeczno-ideologiczne
(teoria o takich czy innych zdolnościach kobiet tudzież dlaczego coś
jest uznawane za obraźliwe) i się je ochoczo wałkuje, to jest klasyczna
strategia trollingu.

Wiadomo, że Wikimedianie mają różne światopoglądy, i to uznaje się za
rzecz pożądaną w celu zachowania neutralności, więc na pewno wtykanie
patyka niczemu dobremu nie służy. Zasadniczym celem trollingu nie jest
odbieganie od tematu, tylko rozpalanie negatywnych emocji.

--
whoami