[Wikipl-l] W temacie kobiet-edytorów

pwjb pwjb w o2.pl
Pon, 12 Paź 2009, 17:14:12 UTC

On Mon, 12 Oct 2009 18:54:44 +0200, Adam Michalik <dodecki w gmail.com>
wrote:

>Ale stwarzałoby to szkodliwy podział na edytorów opłacanych i nie.

można by było dać kryteria odnośnie kompetencji takiej osoby, ja
miałem na myśli wyjście do ludzi którzy nie mają czasu i nie potrafią
się poruszać w komputerze... przecież np. może być jakaś osoba która
zna się na historii sztuki ale która o komputerach nie ma pojęcia,
wielu jest takich ludzi, i nie ma pomysłu jak do nich dotrzeć

powodzenie czegoś takiego zalerzy od szczegółów, dlatego kompletnie
nie interesują mnie filozoficzne gdybania o zgodności takiego
podejścia z misją wikipedii (jak rozumiem ma ona polegać na szerzeniu
wiedzy) ale o ewentualne praktyczne wykonanie takiego przedsięwzięcia
- dopiero wtedy ludzie przekonują się albo i nie do danego pomysłu
niezależnie od wszelkich wcześniejszych gdybań