[Wikipl-l] W temacie kobiet-edytorów

pwjb pwjb w o2.pl
Pon, 12 Paź 2009, 16:47:25 UTC

On Mon, 12 Oct 2009 18:37:30 +0200, Adam Michalik <dodecki w gmail.com>
wrote:

>Sam pomysł był poddawany pod dyskusję wiele razy i konsensus zawsze
>brzmiał "to jest sprzeczne z ideą wiki".

ale jakie dyskusje znasz, polskie i angielskie , czy też inne języki
też przechodziły taką dyskusję, mam na myśli to że wikipedii jest
wiele i taka propozycja w jakimś mniej znanym języku mogła przejść
niezauważona przez kogokolwiek z góry kto by miał władzę to zablokować

no nic, dla mnie to nie jest sprzeczne z ideą wiki, przecież osoba
która by miała płacone zrzekała by się praw i autorstwa