[Wikipl-l] W temacie kobiet-edytorów

pwjb pwjb w o2.pl
Pon, 12 Paź 2009, 16:44:30 UTC

On Mon, 12 Oct 2009 18:31:33 +0200, szwedzki <suidisz w gmail.com>
wrote:

>Gdyby to, co wypisujesz, było wyłącznie bzdurne, to bym się pewnie
>ugryzł w palce i nie komentował; ale to jest też tak obraźliwe, że -
>jeśli będziesz kontynuować wypowiedzi w tym tonie - zacznę moderować
>Twoje posty

akurat w tym poście odpowiadam na inny, skoro uważasz że to co ja
piszę jest bzdurne to tak samo należy ocenić post tej osoby na który
odpowiadam - że jest nie na temat tak samo jak post na który
odpowiadam to się zgodzę...

a teraz co do obraźliwości... nie wiem w jakim tonie mam nie
komentować wypowiedzi, nikogo personalnie nie obrażam, i piszęto co
myślę, to co uważam że jest prawdą, jeżeli uważacie że gdzieś się mylę
to czekam na argumenty