[Wikipl-l] W temacie kobiet-edytorów

pwjb pwjb w o2.pl
Pon, 12 Paź 2009, 16:33:44 UTC

On Mon, 12 Oct 2009 18:27:24 +0200, Adam Michalik <dodecki w gmail.com>
wrote:

>Jakoś nie kompiluje mi się idea płacenia komukolwiek za tworzenie wiki,
>chyba, że miałeś coś innego na myśli.

miałem na myśli właśnie to , mi się taka idea kompiluje i nie wypluwa
przy tym błędów

przecież ja nie mówię o całej wiki, wystarczyło by niektóre artykuły
tak wystartować, choćby eksperymentalnie - czy w ogóle taki
eksperyment był przeprowadzany - i to nie tylko mam na myśli polską
edycję ale cały projekt ,wszystkie języki - czy była gdzieś kiedyś
taka akcja że ludzie mieli płacone aby coś pisać