[Wikipl-l] W temacie kobiet-edytorów

pwjb pwjb w o2.pl
Pon, 12 Paź 2009, 16:18:29 UTC

On Mon, 12 Oct 2009 18:05:51 +0200, Agnieszka Kwiecien
<agnieszka.kwiecien w gmail.com>  wrote:

>Tak, to napisałeś. Generalizujące stwierdzenie "kobiety po prostu nie
>są ciekawe świata" nie pozostawia miejsca nawet na wspomniane później
>wyjątki, wymienione zresztą jednym tchem z chorobami.

ojoj, widocznie mój falliczny umysł tego nie zauważył... być może było
by lepiej i bardziej feministycznie jakbym wymienił dwa tchy dalej....

zadziwiające jest to jak ludzie nie akceptują generalizujących
wypowiedzi o wydźwięku negatywnym...

bo np. jeśli napisał bym że dzieci są ciekawe świata to wszyscy będą
przyklaskiwać i nikt się nie będzie obrażał że gdzieś w kącie siedzi
mały Krzysio który liczy palce i nic go nie obchodzi co się dookoła
niego dzieje i że generalizuję i że nie wolno generalizować bo obrażam
tym zdaniem małego Krzysia bo jemu się podoba być takim nieciekawym