[Wikipl-l] Generator cytowajek - na nowo

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Nie, 4 Paź 2009, 17:56:54 UTC

W dniu 4 października 2009 12:36 użytkownik filip_em Gazeta.pl
<filip_em w gazeta.pl> napisał:

> 5) najważniejsze - z parametrów wolumin i numer robi się jakaś dziwna
> zbitka, np. numer 7006 i wolumin (rocznik) 461 daje 7006431 (???), podczas
> gdy moim zdaniem powinno być 461, 7006 albo 461 (7006). Swoją drogą, chyba
> często są mylone parametry wolumin/wydanie a wydanie/numer.

Co za monstrum "imię76" LOL:D

Błąd wyświetlania spowodowany był tym, że zapomniałem usunąć
tymczasowego, technicznego parametru po wrześniowych poprawkach i
nadal działał stary parametr "numer", który po poprawkach przyjął
nazwę wolumin (już poprawiłem) Poza ostatnich zmianach będę wszystkie
wywołania sprawdzał merytorycznie, bo właśnie ze względu na mylące
nazwy tychże, zrobił się lekki bałagan (wywołań jest nieco ponad 6
tys. więc luzik:P zrobię to w miesiąc, ale dopiero po poprawkach w
związkach chemicznych w drugiej poł. października).

Powtarzam: parametr numer został zamieniony na wolumin i wszystkie
miejsca zostały poprawione, więc nie wiem skąd Filipie wytrzasnąłeś
taki przykład:) Było też chyba na TO (mam nadzieję, że nie
zapomniałem), botem starałem się też oprawić wszystkie instrukcje
osobiste na podstronach wikipedystów (alby mieli aktualną wersję) ale
mogło się coś prześlizgnąć.

W razie pytań pytajcie mnie, bo poza Holkiem siedzę chyba najbliżej tematu.

Karol007