[Wikipl-l] Opis bibliograficzny zrodel internetowych

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Czw, 28 Maj 2009, 18:20:38 UTC

/
| Być może problem dałoby się jakoś stosunkowo łatwo rozwiązać poprzez
| delikatnie niepoprawne użycie znaczników <ref>. Otóż można użyć
| konstrukcji <ref name="Nazwa_przypisu" /> po czym dopiero w sekcji
| końcowej zdefiniować samą zawartość tego tagu.

To jest rewelacyjny pomysł, w końcu kod by wyglądał po ludzku i w miarę
zgodnie z potoczną, a nie wikłaną (lub wikłaną, jak mi uparcie poprawia
słownik) praktyką. Koniecznie trzeba dążyć do zaimplementowania takiego
rozwiązania.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński