[Wikipl-l] Opis bibliograficzny zrodel internetowych

yarl w o2.pl yarl w o2.pl
Pon, 25 Maj 2009, 15:20:04 UTC

W dniu 24 maja 2009 21:11 użytkownik Karol Głąb
<kamikaze0007 w gmail.com> napisał:

> Faktycznie, ale można to próbować zmienić poprzez serię ogłoszeń na
> TO, czy nawet wspominać o nich w dyskusjach użytkowników. Myślę, że
> większość tych, którzy ich nie używają, po prostu nie wiedzą o ich
> istnieniu, bo nie wierzę, że to by im nie ułatwiło pracy (wyłączając
> zwykłe wklejenie url do artu).

Swego czasu majstrowałem nad skryptem ułatwiającym wstawianie szablonu
cytuj stronę dla serwisów z newsami. Efekty są tu:
http://pub19.bytom.pl/tools/newsy.php. Działają niektóre newsy z
tvn24.pl, wiadomosci.onet.pl, wiadomości.gazeta.pl i rp.pl,
przykładowo http://www.tvn24.pl/-1,1601953,0,1,rafal-nie-zostanie-bondem,wiadomosc.html.
Tego typu skrypt przydatny byłby z poziomu Wikipedii, np. na pasku
narzędzi.

Yarl