[Wikipl-l] Wiki(m|p)edia na maturze

Łukasz Garczewski lgarczewski w gmail.com
Śro, 13 Maj 2009, 15:45:37 UTC

2009/5/13 Tomasz Ganicz <polimerek w gmail.com>:

> Czyżby? CC-BY-SA 3.0:

Mój błąd (choć jest tam "reasonable to the medium or means You are
utilizing", co interpretowałbym jako "podaj URL, jeśli publikujesz na
stronie internetowej").

Nie chciałbym się jednek sprzeczać akurat o to, bo prawnikiem nie jestem.

Piłem do tego, iż pilnowanie zgodnego z licencją wykorzystania treści
nie powinno się przeradzać w reklamę projektów. Bo to nie o to tu
chodzi.

--
Łukasz 'TOR' Garczewski