[Wikipl-l] Liczba haseł do oznaczenia

PMG pmgpmg w wp.pl
Czw, 7 Maj 2009, 12:40:23 UTC

Witam

Na konferencji padły pomysły na usprawnienie procesu oznaczania haseł.
Moim zdaniem jedną z metod może być wskazanie tych sekcji Wikipedii,
które szczególnie są opóźnione w stosunku do innych.

Pod adresem
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:PMG/przejrzane
znajduje się ogólna rozpiska wraz z linkami do list. Każde przeszukanie
miało głębokość 50 poziomów.

Ostrzegam że jest dość rygorystyczny limit otwieranych linków (30 sesji)
więc czasem trzeba długo czekać. Ale przy każdej pojedynczej kategorii
znajduje się link do haseł bez przejrzanej wersji - więc jeżeli chcecie
"przeglądać" daną kategorię to można też wejść tam ręcznie.

Na przykład jeżeli wejdziecie do
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Geomorfologia
to zaraz pod nazwą kategorii są linki

"Nieprzejrzane strony / Zdezaktualizowane przejrzane strony"

klikacie na pierwszy link i macie listę haseł czekających na przejrzenie
(tylko z tej jednej kategorii).

Moim zdaniem niektóre niszowe rzeczy (jak dajmy na to Waluty albo
Epistemologia) można sprawdzić bardzo szybko - a znajdują się one dość
wysoko w drzewie kategorii.

PMG

PS Wiele osób pytało mnie o dodatki do FF, których używam. Ten który
umożliwia mi "na jeden raz" otwieranie tylu kart to "Links!". Ma on
ograniczenie do 100 otwieranych na raz kart, ale można np. z listy 300
potencjalnych linków za pomocą menu, otwieranego prawym przyciskiem na
liście linków, wyfiltrować te nam potrzebne.

--
          PMG
      BORN TO READ

Oceniaj innych i pokaż swoje ulubione ciuchy!
Zobacz jak inspiruje ulica!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fstreetmoda.pl%2F%3Fsrc01%3D85ae5&sid=722