[Wikipl-l] Weryfikowalność i nowe hasła

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 30 Cze 2009, 14:59:38 UTC

> Bez urazy proszę - może i przyjazny, ale raczej infantylny i (no
> przepraszam) słodkopierdzący. "Hejka, jesteśmy fajni i ty też!" Jak ktoś tak
> do mnie mówi (przerysowałam oczywiście, ale to niuans, chodzi o ideę), to od
> razu jestem podejrzliwa i sprawa zaczyna wyglądać mi niepoważnie.

Można to wyważyć - w przykładzie jaki podałem chyba nie ma familiarności. Można też dać szablon bez zwrotu - do wpisania ręcznie - byleby tylko w szablonie były linki, jak i oferta pomocy z mojej strony. Mimo wszystko nie piszemy do siebie w liczbie mnogiej. ja zazwyczaj na początku piszę "Cześć" czy "Witaj" (do nowego). Może być "witam", "dzięki" ("dziękuję"), "proszę" - to raczej nie są zwroty familiarne. "Prosimy", "dziękujemy"  brzmi bardzo oficjalnie i sprawia wrażenie, ze jesteśmy reprezentantami jakiejś oficjalnej instytucji.

Proponuję zrobić eksperyment (choćby myślowy) i napisać prośbę o źródła bez użycia szablonu - własnymi słowami.

przykyta