[Wikipl-l] Weryfikowalność i nowe hasła

Tilia tiliacordata w gazeta.pl
Wto, 30 Cze 2009, 13:42:06 UTC

W dniu 30 czerwca 2009 15:19 użytkownik Paelius napisał:

> [...]
> źródła, z których korzystałeś byłoby wspaniale. Jeśli była to książka,
> wklej w oknie edycji następujący kod, zamieniając odpowiednio "Autor"
> i "Tytuł książki" na dane napisane na okładce: <nowiki>* Autor, Tytuł
> książki</nowiki>. Jeśli korzystałeś ze strony internetowej wklej w
> oknie edycji hasła: <nowiki>* nazwa strony</nowiki>, gdzie zamiast
> "nazwa strony" wpiszesz adres strony, z której korzystałeś. Jeśli
> uważasz, że możesz podać więcej informacji o książce lub czasopiśmie
> zajrzyj na strony dotyczące [[WP:Bibliografia|bibliografii]] i

Pozwoliłam sobie podredagować propozycję Paeliusa na formę krótszą, bardziej
czytelną i nie tak denerwująco familiarną (osobiście nie cierpię takich
"cześć" i klepania po pleckach i wiem, że wielu to się nie podoba, zwłaszcza
osobom ze starszego pokolenia):

Dziękujemy za utworzenie hasła. Prosimy o podanie źródeł zawartych w nim
informacji. Jeśli była to książka, należy wkleić w oknie edycji następujący
kod, zamieniając odpowiednio "Autor"
i "Tytuł książki" na dane napisane na okładce: <nowiki>* Autor, Tytuł
książki</nowiki>. Jeśli źródłem była strona internetowa, należy wkleić w
oknie edycji hasła: <nowiki>* nazwa strony</nowiki> i zamiast
"nazwa strony" wpisać jej adres. Jeśli uważasz, że możesz podać więcej
informacji o książce lub czasopiśmie,
zajrzyj na strony dotyczące [[WP:Bibliografia|bibliografii]] i
[[WP:Przypisy|stosowania przypisów]].

Tilia