[Wikipl-l] Inny sposób cytowania

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Czw, 25 Cze 2009, 17:48:20 UTC

W dniu 25 czerwca 2009 19:19 użytkownik Tomasz Ganicz
<polimerek w gmail.com> napisał:

> Dokładnie tak - jakieś hocki-klocki z nowymi patentami na refowanie
> tylko skomplikują życie w przyszłości.

W pełni zgadzam się z przedmówcami. To wymaga zmian w MediaWiki i to
najlepiej jak najszybciej. Powinno to być proste w użyciu i
umożliwiające spójne cytowanie w projektach i kropka. Oddzielenie
przypisów bibliograficznych od merytorycznych mi nie przeszkadza (a
nawet bym się cieszył), pod warunkiem, że jakieś magiczne słowo czy
cóś mogło rozróżnić czy w arcie występują jedne i drugie czy może
tylko jeden rodzaj. Wówczas z góry by się określiło co ma się
wyświetlać i edytującego nic by nie interesowało prócz wstawienia
szablonu "{{Przypisy}}".

Karol007