[Wikipl-l] Wikipedysta na spotkanie wrocławskiego TUP poszukiwany

Tomasz Chabinka wyksztalcioch w gmail.com
Nie, 21 Cze 2009, 17:23:13 UTC

Hej!
Odezwał się dzisiaj do mnie Łukasz Medeksza, który jest członkiem
władz wrocławskiego Towarzystwa Urbanistów Polskich i przy okazji
wrocławskim dziennikarzem. Chciałby nawiązać z nami współpracę w
zakresie haseł na temat metropolii. Osobiście jestem w stanie obsłużyć
ten projekt (oni odpowiadaliby za stronę merytoryczną, ja bym to
wrzucał do Wiki), natomiast w najbliższy czwartek odbędzie się ich
Forum, na którym Łukasz chciałby przedstawić pomysł, a ja nie mogę się
wybrać tam. Czy jest ktoś z Wrocławia lub okolic, kto mógłby się tam
wybrać?

Termin: 25.06.2009 (czwartek), godzina 10:00-17:00 (nie trzeba
przychodzić na cały dzień, najlepiej jakby się ktoś zjawił w godzinach
10:00-12:00)
Miejsce: Art Hotel, Wrocław
Co trzeba robić: robić - nic ; będzie po prostu bardzo miło, jeśli na
sali znajdzie się ktoś reprezentujący Wiki ; cel: 1. ja przedstawiam
sali osobę z Wiki + swój pomysł rozbudowy tematyki metropolitalnej w
Wiki, 2. z przedstawicielem Wiki w kuluarach rozmawiam sobie o takim
przedsięwzięciu, ewentualnie przedstawiam tę osobę ludziom z TUP - i
vice versa

Będę bardzo wdzięczny za znalezienie się kogoś
Pozdrawiam
Wyksztalcioch