[Wikipl-l] Medalowe w druku...

Cancre cancre w wp.pl
Wto, 16 Cze 2009, 20:19:50 UTC

Michał Masłowski pisze:
> Przecinki automatycznie BibTeX zrobi w jednym stylu.  Styl trzeba ustalić.

Nie, to chyba nie w tym rzecz. Przynajmniej z tego co widzę na
przykładzie Macierzy. Bo już tam widać niekonsekwencje, które zależą nie
od jakiegoś automatycznego mechanizmu, ale od człowieka, który dane te
wprowadził (z nieznanych mi przyczyn niektóre tytuły nie są napisane
kursywą; w niektórych podane jest wydawnictwo, a nie ma miejsca, w
innych są oba; w niektórych dodano tłumaczy, w innych nie; raz autor ma
całe imię, a raz inicjał; i tak dalej). A to tylko w obrębie jednego
hasła (!)

Ale to oczywiście kosmetyczne detale, zawartość merytoryczna przede
wszystkim :) (tylko że te detale świadczą o profesjonalizmie, jak juz
wspomniałam)

Cancre

19 Międzynarodowy Festiwal Teatralny MALTA, Poznań 23-27/06.
W programie m.in.
Nine Inch Nails i Jane's Addiction z Peaches. - Szczegóły:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fnin.html&sid=763