[Wikipl-l] Medalowe w druku...

Robert Drózd rdrozd w sgh.waw.pl
Wto, 16 Cze 2009, 18:26:48 UTC

Witam,

Dnia 16 czerwca 2009 Michał Masłowski napisał:

> Jak będzie treść to będzie można to ustalić znając koszty druku. Może da się
> zrobić większość czarno-białą i tylko część kolorową za znacznie niższą cenę.

Jak patrzyłem po kalkulatorach druku, kolor bardzo podwyższa koszty
(inna sprawa ile będziemy chcieli zrobić egzemplarzy). Byłbym wzorem
starych encyklopedii za wkładką kolorową prezentującą ilustracje do
poszczególnych artykułów na lepszym papierze. Plus ilustracje
czarnobiałe.

Pozdrawiam,
Robert

--