[Wikipl-l] Medalowe w druku...

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Wto, 16 Cze 2009, 15:57:24 UTC

W dniu 16 czerwca 2009 17:32 użytkownik Michał Masłowski <mtjm w mtjm.eu> napisał:
> Przykładowo złożony fragment artykułu "Macierz" jest dostępny na
> <http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Medalowe-książka-przykład.pdf>.
>
> Dwie pierwsze ilustracje źle się skonwertowały do PDF-a, więc je poprawię jak
> ten artykuł zostanie wybrany. Styl bibliografii będzie wymagać zmian. Lista
> autorów chyba też.
>
> Proszę o komentarze.

Ogólnie może być. Trzeba będzie dobrać rozmiary marginesów.

A boty w liście autorów podaje się czy nie? Poza tym myślę, że treść
licencji można by zapisać mniejszą czcionką, może uda się zaoszczędzić
jedną stronę (co wy na to?).

Ogólnie myślę, że trzeba książkę podzielić na dwie części:
W pierwszej dać informacje ogólne, wstęp, zasady i to co chcemy tam
napisać, a w drugiej umieścić wybór artykułów medalowych.

Z graficznej oprawy, można by umieścić jakieś paski na stronach, np.
jako tło numeru strony. Dokonać podziału na dziedziny główne dziedziny
wiedzy, każdej przyporządkować jeden kolor i schodkowo polecieć wzdłuż
strony, tak aby widać było w którym miejscu książki są artykuły z
danej dziedziny. Zresztą kwestia takich bajerów to kwestia kosztów
druku.

Karol007