[Wikipl-l] Medalowe w druku...

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 16 Cze 2009, 13:52:22 UTC

W dniu 16 czerwca 2009 15:20 użytkownik Mikołaj Kirschke
<mikolajkirschke w gmail.com> napisał:

> Jakkolwiek pomysł bardzo mi się podoba i cieszę się, że ciekawostka
> przeze mnie podrzucona tak was zapłodniła, nie mogę uciec myślami od
> takiego obrazu: oto Gutenberg pazurami wbija się w łydkę Jimba Walesa,
> który usiłuje strącić starego, nikomu niepotrzebnego Niemca w przepaść
> zapomnienia i zbędności :)

:-) - Pomysł fajny - może by tę książkę przygotować w Wikibooks
zamiast wewnątrz Wikipedii? Oczywiście ostateczny skład będzie trzeba
zrobić gdzie indziej, ale część wstępną + poskładanie do kupy
materiału można zrobić w Wikibooks, która ma wypracowane lepsze
narzędzia do tego celu (szablony spisów treści, struktura modułowa
itp.).

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/