[Wikipl-l] Medalowe w druku...

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Wto, 16 Cze 2009, 13:07:17 UTC

W dniu 16 czerwca 2009 14:44 użytkownik Robert Drózd
<rdrozd w sgh.waw.pl> napisał:
onego artykułu.

> Cieszy mnie odzew na pomysł. :-) Założę dziś później metastronę ze
> szczegółami na temat projektu.

Bo to bardzo dobry projekt jest. Myślę, że jeśli to wypali to można
raz na jakiś czas wydawać takie medalowe artykuły w tomikach - ten
byłby pierwszy, np. co 2-3 lata, moglibyśmy osiągnąć coś w rodzaju
czasopisma w stylu "Co piszczy w Wikipedi", a całość składałaby się na
szeroki tematycznie zbiór wiedzy, w którym każda główna dziedzina
powinna być reprezentowana przynajmniej przez jeden artykuł medalowy.

Idąc dalej, to mogłoby być motywować do pisania kolejnych artykułów
medalowych...

Karol007