[Wikipl-l] Problemy konwersji filmików dla Wikimediów

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Nie, 14 Cze 2009, 18:19:28 UTC

Czołem pracy,

Kilka dni temu zostałem znienacka zapytany przez Mohylka o jakąś wygodną
metodę konwersji filmiku do standardu przyjmowanego na projektach
Wikimediów:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikipedysty:Kocio#video_w_akceptowalnem_formacie

Podrzuciłem garść propozycji:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikipedysty:Mohylek#video_w_akceptowalnem_formacie

i się udało podobno, ale widzę, że to jest duży problem w zakresie
dokumentacji. Nie taki trywialny, że trzeba napisać tekst, ale że trzeba
najpierw samemu spróbować, a potem to po ludzku opisać ze wskazaniem na
najłatwiejsze metody i zrzutami. A być może nawet z feedbackiem dla
twórców aplikacji - kto wie.

Ja niestety nie mam czasu nadal na poważniejsze działania niż
redagowanie haseł i oznaczanie zmian na bieżąco, ale stwierdziłem, że
przynajmniej wywołam temat z lasu.

--
Nawet gdy wichura