[Wikipl-l] off topic

Andrzej z Helu niufland w gmail.com
Wto, 9 Cze 2009, 19:10:42 UTC

I jeszcze kawałek:

Fundacja 21:04:19
na to ja się nie zgodzę, bo to jest nietypowe logo, które sama
wymarzyłam i nie chcę, żeby ktoś je na kubki dawał bez mojej zgody, ja
nie chcę za to nic, że nawet je dadzą na samolot ale chcę wiedzieć co
się z nim dzieje
Fundacja 21:04:50
aaacha, no nic - nie kumam takiego czegoś, dziwne to
Fundacja 21:05:52
w każdym razie chciałabym, żebyś zrobił to mądrze, a wiem, że tak
robisz, bo rozumiesz, nie chcę, żeby moje logo stało się znaczkiem
komercyjnym dla kogoś

Tak to jest... O tyle śmiało daję na naszą listę żeby przypomnieć, że
nie wszystko jest takie proste...