[Wikipl-l] Reakcja na Buzdygana w necie

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pon, 8 Cze 2009, 22:15:00 UTC

/
| Ponieważ jak zwykle panowie dziennikarze byli niekompetentni,
| dowiedzieliśmy się m.in., że artykuły na Wikipedii usuwane są przez
| tajną radę administratorów. Etc., etc.

Natomiast obecnie artykuł o AB jest własnością adminów. A co do usuwania, to
skąd wiadomo, co uradzacie na swojej tajnej liście? Ostatnio wpadł mi w oczy
tekst, że poruszane są tam nudne bieżące sprawy administracyjne, a to m.in.
usuwanie stron.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński