[Wikipl-l] greckie litery w nazwie hasła

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 1 Cze 2009, 08:04:20 UTC

W dniu 1 czerwca 2009 09:51 użytkownik Daniel Koć <kocio w linuxnews.pl> napisał:

> Kurczę, właśnie przeniosłem po prostu kopiując prawidłową nazwę (i
> zastanawiając się w czym niby problem =} ), a tu niespodzianka: stworzył
> MCLinux, czyli zamienił greckie "mi" na łacińskie "m"... =/
>
> Dziwne, chyba można w pl wiki robić nazwy artykułów w unikodzie - czy nie?

Można oprócz pierwszej litery - bo ta automatycznie jest zamieniana na
wielką, łacińską i stąd problem. Kiedyś wprowadzono ten mechanizm
zmiany pierwszej litery na wielką aby uniknąć dublowania artykułów w
rodzaj "Krowa" i "krowa". Nie da się też stworzyć np: artykułu "cBase"
bo zostanie automatycznie przerobiony na "CBase".

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/