[Wikipl-l] hasła w pdf na de wikipedii

ABX abxabx w gmail.com
Śro, 28 Sty 2009, 13:41:07 UTC

W dniu 28 stycznia 2009 14:03 użytkownik filip_em Gazeta.pl
<filip_em w gazeta.pl> napisał:
> Ciekawa sprawa, dzisiaj dopiero zauważyłem. Po lewej stronie nad interwikami
> jest link do wersji pdf. wygląda ładnie.

Na marginesie, jeśli ktoś ominął ostatni biuletyn stowarzyszenia, lub
nie ominął a nie nie podążał za linkiem dotyczącym nowego członka Rady
Doradców, to jego organizacja robi taką fajny serwis, w którym można
metodą drag&drop sklejać całe książki/podręczniki z artykułów
Wikipedii i generować PDF. Zrobienie sobie książki na ulubiony temat
zajęło mi tam 3 minuty włącznie ze stworzeniem konta :) Jak tylko
będzie wspierana wersja polska pedii i wyczyszczone różne drobiazgi
których pewnie w tej fazie pełno, to polecam gorąco jako element
promowania użyteczności w projektach szkolnych i akademickich.

Prezentacja aplikacji po lewej na http://www.ck12.org/

ABX