[Wikipl-l] wikikonkurs - prośba

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 28 Sty 2009, 08:41:58 UTC

Hej

Jeżeli ktoś jeszcze nei dostał przelewu, mimo przesłania faktur i danych niezbędnych do przelewu, proszę o kontakt ze mną ale w następnym tygodniu :) Nasz skarbnik jest zapchany robotą od jesieni i są to sprawy które musi zrobić jak najszybciej. Proszę za tym o cierpliwość. jeżeli ma pełne dane, które ja mu przekazywałem - poszły do mnie - to przelewy pójdą w piątek. Ten piątek. Jeśli mimo to ktoś nie dostanie - proszę wtedy o kontakt ze mną, bo może się okazać, że dane poszły etapami i Drozdp ich wszystkich nie połapał, że są od jednej osoby.

Nowa komisja wikikonkursu jeszcze się przygotowuje, więc na razie jeszcze wniosków nie składajcie - na początku lutego powinno wszystko się wyklarować. A poza tym fajnie, że aż tyle osób wzięło udział w finale IV edycji ;)

przykuta

P.S. ponieważ wpedzich nie pozwala mi o tym zapominać :) trwają przygotowania do Wikimanii. Dzieje się

http://www.wikimania2010.pl/wiki/Specjalna:Ostatnie_zmiany