[Wikipl-l] prawsówka

Daniel ~ Leinad danny.leinad w gmail.com
Pon, 26 Sty 2009, 17:57:13 UTC

> To trzeba było chociaż historię hasła przejrzeć i oznakować ostatnią,
> w miarę porządną wersję tego artykułu. Wtedy to zadanie zostałoby
> spełnione. Jednak oznakowana została wersja dość przypadkowa, fatalna

Nie przypadkowa, ale najnowsza w danej chwili, która nie nosiła
znamion wandalizmu. Oznaczanie jakieś środkowej wersji to próba
wprowadzenia tylnymi drzwiami wersji zweryfikowanych. Porównuję jakąś
tam środkową wersję przejrzaną z najnowszą - nie widzę wandalizmu,
więc oznaczam, a jak ktoś z wiedzą merytoryczną uważa, że najnowsza to
dno, to najzwyczajniej w świecie powinien ją zrewertować, a nie pod
płaszczykiem wersji przejrzanych ukryć artykuł przy okazji robiąc
ludziom wodę z mózgu na temat tego czym są wersje przejrzane.

Coraz bardziej jestem zaszokowany co wyprawiacie. Przy oznaczaniu
wersji środkowej według swoich weryfikatorskich zapędów strona
specjalna z wersjami przejrzanymi oczekującymi na przejrzenie szybko
powiększy się do kilku tysięcy.

Jeśli chcecie weryfikować ruszcie uprawnienie weryfikatora i wtedy
strona zweryfikowana zostanie odpowiednio oznaczona.

Leinad