[Wikipl-l] Kreska pozioma

Wojciech Pędzich wpedzich w wp.pl
Sob, 24 Sty 2009, 12:54:40 UTC

Awersowy pisze:
> Postuluję zamianę tego na półpauzę - z której chyba prawie każdy korzysta, i
> to dużo częściej. A linia pozioma jest przydatna na meta stronach, ale nie
> powinna być imho stosowana  w artykułach z przestrzeni głównej.

Ja szczerze powiedziawszy z tego nie korzystałem, a w przestrzeni
głównej widziałem to tylko w artykułach które wylatywały w czasie
krótszymm niż minuta, razem z niewypełnionymi wzorami matematycznymi,
czy wpisami [[Plik:Example.jpg]]. Czyli w eksperymentach edycyjnych.

Również postuluję usunięcie z paska edycji, jak też może rozważymy
usunięcie z artykułów vide lista MatmaRexa? Wygląda mi to co najmniej
hmmmmm... (wpiszcie sami).

Wojtek