[Wikipl-l] Kreska pozioma

PMG pmgpmg w wp.pl
Sob, 24 Sty 2009, 12:44:24 UTC

Witam

Od momentu gdy dołączyłem do wikipedii dziwiło mnie to że na pasku
najczęsciej używanych rzeczy (a przynajmniej takie powinno być jego
zadanie) znajduje się przycisk dodający ciąg znaków ---- do kodu (efekt
- linia pozioma).

Przyznam ze bardzo mało zaawansowanych użytkowników używało tego ciągu.
Zawsze tylko nowicjusze go stosowali - a i tak były konsekwentnie
usuwane.

Moje pytanie brzmi: czy to jest nam niezbedne - a umieszczenie na pasku
wyświetlanym wszedzie przy kazdym oknie edycji oznacza że jest nam
niezbedne.

Drugie pytane: czy to w ogóle powinno być używane ? Jeżeli zadaniem jest
oddzielenie kilku linii - to można wykorzystać entery. Czy ktoś zgłasza
specjalne przywiązanie do tej funkcji ?

Na moją prośbę MatmaRex wygenerował listę haseł które mają taki ciąg
znaków (możliwe są pomyłki !), która znajduje się
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Matma_Rex/----

Moje zdanie jest takie ze należy poprawiając te hasła wyeliminować te
linie - bo dotychczas nie zetknąłem się z takim zastosowaniem ze one są
konieczne. Ale może ktoś ma inne doświadczenia.

PMG

--
          PMG
      BORN TO READ

High School Musical: The Ice Tour. Popularne piosenki z filmu,
wyszukana choreografia oraz światowej klasy łyżwiarze.
Więcej na: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.alterartshow.pl&sid=617
http://corto.www.wp.pl/as/highschool.html