[Wikipl-l] Co decyduje o władzy na Wikipedii?

Stan Zurek zureks w gmail.com
Śro, 21 Sty 2009, 09:18:18 UTC

> po czym wszelkie rewolucyjne pomysły poddawać pod opinię.

Mogę się z tym zgodzić. Ale w takim układzie możemy zapomnieć o jakimś
bardziej skoordynowanym udziale profesjonalistów w ogóle. Jeśli
ochotnicy przyjdą to OK, ale nie ma co za bardzo tego koordynować.
Prowadziłoby to bowiem do nie-wikipedyjnego podejścia że
profesjonaliści są "ważniejsi" niż inni Wikipedyści.

Widzę tutaj potencjalny poważny konflikt jeśli chodzi o kolejny krok,
czyli o merytoryczną weryfikację artykułów...

Pozdrawiam

Zureks