[Wikipl-l] Dlaczego ludzie NIE korzystają z Wikipedii

Wiktor Herwich wiher w go2.pl
Śro, 21 Sty 2009, 07:28:35 UTC

CZe!!!1

  Najbardziej spodobało mi się pod koniec:
  http://www.historycy.org/index.php?showtopic=42456

  "Raczej nie korzystam z wikipedii gromadząc materiały na temat broni
  pancernej stwierdziłem tak wiele pomyłek że uważam te materiały za
  mało wiarygodne, żeby na nie się powoływać."

  A myślałem że akurat militaria mamy dobrze opracowane...

--
Wiher                            mailto:wiher w go2.pl
"Nie zapominaj, ze Wiher to nie czlowiek, tylko Wiher.."

19 stycznia 2009, 18:27:41, przeczytałem: