[Wikipl-l] Co decyduje o władzy na Wikipedii?

ABX abxabx w gmail.com
Nie, 18 Sty 2009, 23:05:48 UTC

W dniu 18 stycznia 2009 20:51 użytkownik Tomasz Ganicz
<polimerek w gmail.com> napisał:
> Gwoli ścisłości - to ja o żadnym "przejmowaniu władzy" nic nie
> pisałem. Pisałem tylko, że daje się zauważyć grupy userów wywodzące
> się chyba głównie z wikiprojektów, którzy głosują gremialnie za
> propozycją, często prawie zaraz po jej zgłoszeniu, co pewnie wynika z
> faktu, że po prostu wspólnie nad danym hasłem pracowali i nad nim
> dyskutowali i się w związku z tym jakoś tam "kumplują".

Ale czy sugerujesz jednocześnie że to źle? Bo o ile mi wiadomo, i co
wynika z odpowiednich sekcji w poszczególnych wikiprojektach (które to
sekcje linkowane są z [[Wikiprojekt:Lepsze artykuły]]) po prostu
zwyczajowo "zgłasza się" w wikiprojekcie zgłoszenie artykułu którym
wikiprojekt się z definicji opiekuje, i bynajmniej nie oznacza to
współudział kogokolwiek, czy "kumplowanie" się. A że członkowie
wikiprojektu mają jego strony w obserwowanych to wyłapują głosowanie
szybciej niż reszta społeczności. Z dobrej woli a nie ze złych
intencji.

ABX