[Wikipl-l] Co decyduje o władzy na Wikipedii?

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Nie, 18 Sty 2009, 14:24:36 UTC

/
| (Polimerek wie, o kim mowa, I guess),

To bardzo fajnie że Tomasz wie. Mam jednak taką nieśmiałą propozycje - może
by jednak nie działać w duchu dopiero co wspomnianym przez Dzięcioła - czyli
ogródkami "wicie rozumicie", i powiedzieć konkretnie o co i o kogo chodzi.
Bez tego na przykład mój udział w tak teoretycznej i akademickiej dyskusji
(skądinąd pasjonującej za lat 10) obecnie jest niemożliwy.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński