[Wikipl-l] Co decyduje o władzy na Wikipedii?

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Pią, 16 Sty 2009, 08:26:41 UTC

2009/1/16 Tomasz Ganicz <polimerek w gmail.com>:

> Niestety takie zjawisko daje się zaobserwować, przy czym te grupy to
> zasadniczo członkowie wikiprojektów, co z jednej strony jest dobre, bo
> oni wspólnie piszą jednak sporo dobry artów, a z drugiej tworzą się w
> takich grupach różne "normy", które są sprzeczne z ogólnymi zasadami
> Wikipedii, co grozi dywersyfikacją całego projektu.

O czym pisałem na samym początku.. takie nasze "meatpuppets" dla
których ślepy światopogląd jest ważniejszy od zasad Wiki, i dla
osobników którzy chcą siła i ilością przebić się przez zasady i reguły
Wiki.  Ciekawe kiedy z szkole pana Rydzyka zaczną uczyć na ten temat.

--
Michal Rosa