[Wikipl-l] =?ISO-8859-2?Q?Re: Re: DNU na projektach by=B3o Re: (brak tematu)?=

meda w op.pl meda w op.pl
Śro, 14 Sty 2009, 08:07:19 UTC

 > Wydaje mi się, że dyskusja nad SDU powinna po prostu być dodawana jako
 > nowa dyskusja na dole dyskusji projektu. Nie wydzielałbym żadnego
 > dodatkowego miejsca. Czyli: dodanie tematu z szablonem i wyjaśnieniem
 > na czym polega problem.
 >
 > Aby te dyskusje jakoś były zauważalne w spisie treści, można
 > wprowadzić szablon tytułu: np.
 > == Dyskusja nad usunięciem: [[artykuł]] ==
 >
 > Zebranie tego w jednym miejscu (np. jako podstrona) może kusić, ale
 > wydaje mi się, że
 > 1) wtedy będzie taką podstronę śledziło znacznie mniej osób
> [...]

Wstawienie informacji na stronie głównej Wikiprojektu lub wydzielenie miejsca w dyskusji (cos w rodzaju Kawiarenki) ma te zaletę, że można sprawdzić jakie hasło było tam zgłaszane w razie ponownego zgłoszenia do poczekalni, jaka była skuteczność rozwiązania problemu a przy okazji aktywność Wikiprojektów. Takie miejsce grupowało by hasła a osoby działające w Wikiprojektach na pewno dadzą sobie radę z jej formą. Każdy Wikiprojekt inaczej nieco funkcjonuje inaczej archiwizuje lub nie strony dyskusji. Było by źle gdyby tracić informacje jaki artykuł był juz dyskutowany i ponownie rozpoczynać dyskusje nad nim. (tracic szukać gdzieś tam w dyskusjach archiwalnych.
Adamt