[Wikipl-l] DNU na projektach było Re: (brak tematu)

Maciej Dobrut fafuk57 w googlemail.com
Śro, 14 Sty 2009, 01:02:43 UTC

W dniu 13 stycznia 2009 19:27 użytkownik Robert Drózd
<robdrein w poczta.onet.pl> napisał:
> Witam,

> Przepraszam, że to przeoczyłem i dopiero teraz... Ale dlaczego te
> sekcje są na stronach projektów? Zwykle strony projektów były
> statyczne, co najwyżej znajdują się tam ogłoszenia - a dyskusja (np.
> nad usunięciem), jak sama nazwa wskazuje jest w dyskusji projektu...
>
> Pozdrawiam,
> Robert

Zaczalem to robic jednak cofne zmiany na razie przynajmniej- dekcja
DNU zagubi sie w końcu gdzieś w końcu w dyskusji, na skutek uzywania
opcji + edytuj, która otwiera nowe sekcje na dole. Przenoszenie jej na
dół za każdym nowym watkiem bedzie trocjhe meczace. Prosze o szersza
dyskusje. Pozdrawiam..
Vuvar