[Wikipl-l] DNU na projektach było Re: (brak tematu)

Robert Drózd robdrein w poczta.onet.pl
Wto, 13 Sty 2009, 20:58:19 UTC

Witam,

Dnia 13 stycznia 2009 Maciej Dobrut napisał:

> Jedna tylko sprawa: gdzie to dać? Bo byłoby dobrze szukac tego w
> jednym miejscu? Na dole,czy  na górze dyskusji projektu (a moze
> jeszcze inaczej)? Zeby z jednej strony sekcja DNU nie przeszkadzał, a
> z dugiej zeby nie była olewaną, przenoszona itd. :) Jakies sugestie?

Wydaje mi się, że dyskusja nad SDU powinna po prostu być dodawana jako
nowa dyskusja na dole dyskusji projektu. Nie wydzielałbym żadnego
dodatkowego miejsca. Czyli: dodanie tematu z szablonem i wyjaśnieniem
na czym polega problem.

Aby te dyskusje jakoś były zauważalne w spisie treści, można
wprowadzić szablon tytułu: np.
== Dyskusja nad usunięciem: [[artykuł]] ==

Zebranie tego w jednym miejscu (np. jako podstrona) może kusić, ale
wydaje mi się, że
1) wtedy będzie taką podstronę śledziło znacznie mniej osób
2) i tak przy tylu projektach nikt z zewnątrz nie będzie sprawdzał
wszystkich jak im dyskusja idzie. Skuteczność zależy od ludzi wewnątrz
projektu - a ci dostęp do dyskusji mają.

Pozdrawiam,
Robert

--
Robert Drózd