[Wikipl-l] DNU na projektach było Re: (brak tematu)

Robert Drózd robdrein w poczta.onet.pl
Wto, 13 Sty 2009, 18:27:43 UTC

Witam,

Dnia 13 stycznia 2009 Maciej Dobrut napisał:

> Od kilku dni mamy w Poczekalni szablon z aktywnymi projektami. Proszę
> z nich korzystać, poprzez wstawianie informacji (o zgloszeniu artykułu
> do poczekalni) również w projekcie zajmującym się daną tematyką.
> Projekty mają na swoich stronach wydzielone sekjie DNU, gdzie takie
> zgłoszenie należy skierować.

Przepraszam, że to przeoczyłem i dopiero teraz... Ale dlaczego te
sekcje są na stronach projektów? Zwykle strony projektów były
statyczne, co najwyżej znajdują się tam ogłoszenia - a dyskusja (np.
nad usunięciem), jak sama nazwa wskazuje jest w dyskusji projektu...

Pozdrawiam,
Robert

--
Robert Drózd