[Wikipl-l] Dzień Wikipedii

Paweł Zienowicz pawel.zienowicz w wp.pl
Wto, 13 Sty 2009, 10:32:35 UTC

W najbliższą środę 14 stycznia 2009 trzeba udzielić wywiadu w czasie
audycji w Radio Campus w Warszawie w godzinach 10-12. Audycja jest na
temat społeczności Internetowych. Ja niestety mam grypę i kaszlę,
smarkam i prycham, więc się nie nadaję. Najlepiej gdyby do audycji
poszły dwie osoby - będzie łatwiej jeśli jedna złapie tremę.

Radio Zet chce wywiadu od jakiegoś Wikipedysty w Warszawie.

TVP program "Kawa czy herbata" o 6 rano udało się znaleźć chętnego.