[Wikipl-l] Nowe szukanie

Tomasz Chabinka wyksztalcioch w gmail.com
Śro, 7 Sty 2009, 16:04:26 UTC

Hej wszystkim!

Dzisiaj zauważyłem, że pojawiła się ramka przy wyszukiwaniu z linkami do
projektĂłw siostrzanych. Mam jednak pytanie. Przy wpisaniu Polska w
pl.wiki nie dostaję żadnych linków do pl.Wikinews. Gdy wpiszę do en.wiki
słowo Poland dostaję link do Portalu:Poland w en.wikinews. Czy ktoś
mógłby mi powiedzieć, czym jest spowodowane, że w polskiej Wikipedii
wyszukiwarka nie widzi w projektach siostrzanych portali?

Pozdrawiam
Wyksztalcioch