[Wikipl-l] Dlaczego Żaneta jest nieency

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Śro, 7 Sty 2009, 00:04:05 UTC

2009/1/7 Stan Zurek <zureks w gmail.com>:

> No może i tak. Poddaję się. Piszmy grecką cyrilicą  japońskim kanji,
> bo przecież nie możemy używać polskich odpowiedników.

Nie ma jak ucieczka w histerię kiedy brakuje argumentów.  To są osobne
problemy, już pisałem na ten temat.  Nazw polskich nie należy używać
kiedy:
1) można używać nazw oryginalnych
2) nie ma oficjalnie przyjętych nazw polskich
To co robić w przypadku nazw choćby japońskich czy rosyjskich jest
innym problemem.  W tym przypadku, UCLA, sztuczny problem został
stworzony dlatego, że można było bez problemu użyć nazwy oryginalnej i
nie ma oficjalnie przyjętej nazwy polskiej.

--
Michal Rosa