[Wikipl-l] Dlaczego Żaneta jest nieency

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Wto, 6 Sty 2009, 09:01:29 UTC

Michal Rosa pisze:
> http://wyborcza.pl/1,75480,6110187,Dlaczego_Zaneta_jest_nieency.html?nltxx=1014408&nltdt=2009-01-06-05-08

Jestem zbudowany, bo sprawdza się moja teoria, że z czasem, gdy temat
staje się coraz powszechniejszy, mija w mediach fala czystych,
niesprawdzonych idiotyzmów oraz tanich sensacji ("w Wikipedii można
wpisać wulgaryzmy!"), i coraz bardziej można liczyć na rzeczowe
artykuły, gdzie przynajmniej nie ma żenujących błędów i przeinaczeń, a i
można się czegoś syntetycznie i atrakcyjnie dowiedzieć.

Oczywiście skoro >>autor jest socjologiem, obronił pracę magisterską
"Nowe modele zaangażowania społecznego na przykładzie społeczności
wikipedystów"<<, to nie mogło być inaczej. Ale przecież jakiś redaktor
uznał, że warto to napisać/puścić akurat w tej gazecie głównego nurtu i
nie wypaczył w trakcie redakcji tekstu. Znajomy, który napisał swego
czasu w Polityce artykuł "Świat bez okien i bram" o GNU/Linuksie
powiedział, że musiał się z redakcją spierać czasami o pojedyncze słowa,
żeby nie wyszło coś głupiego.

--
Jest typowym samcem beta