[Wikipl-l] Problem ze stronami lat pod Operą

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Czw, 1 Sty 2009, 22:08:09 UTC

W dniu 1 stycznia 2009 20:34 użytkownik Peter Domaradzki
<belissarius26 w gmail.com> napisał:

> Czegoś chyba nie rozumiem: to <small/> jest skomplikowane, a <span
> style="font-size: small;">tekst</span> takie niby uproszczone?

Ja myślałem o zastosowaniu jakiegoś prostego znaku jak np. [[]] dla
linków czy ''' dla wytłuszczania tekstu. Uproszczeniem mogłoby być też
zastosowanie jakiegoś szablonu, takiego intuicyjnego i prostego do
zapamiętania, a jednocześnie przyjemniejszego w użyciu niż tagi small
czy to ze span.

Karol007