[Wikipl-l] Problem ze stronami lat pod Operą

Bartosz Dz. matma.rex w gmail.com
Czw, 1 Sty 2009, 12:43:40 UTC

W dniu 1 stycznia 2009 12:59 użytkownik Michał <holek.n w gmail.com> napisał:
> Tak więc:
> (a) znaczniki <small/> zostały oznaczone jako "deprecated" i nie
> powinno się ich używać,
> (b) <span style="font-size: small;">tekst</span>

Bez sensu. W tym deprecjonowaniu chodzi przecież o to, żeby rozdzielić
treść od prezentacji (wywalono też <font>, <big> i podobne), a w ten
sposób tylko dodaje się kilkanaście znaków.

Ponadto, w HTML5 <small> ma znaczenie - jest to tekst poboczny,
dodatkowy lub notki co do copyrioghtu (zobaczcie dyskusję WP:CHECK,
tam o tym pisałem). Detekcję tego chyba zresztą wyłączę, tak jak tam
pisałem.

Ale trochę zeszliśmy z tematu ;)

--
Matma Rex - http://matma-rex.prv.pl/