[Wikipl-l] Linki wewnętrzne do odmiany

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Wto, 18 Sie 2009, 08:16:22 UTC

Przyszedł mi do głowy pomysł racjonalizatorki - ponieważ język polski
jest okropnie fleksyjny, to często nie wystarczy zrobić zwykłego
[[linkowania]], tylko musi być taka forma [[linkowanie|linkowania]].
Przydałby mi się więc przycisk, który robi za mnie połowę roboty, tzn.
wyraz "linkowania" zamieni na "[[linkowania|linkowania]]".

Oczywiście najlepiej, gdyby zamieniał pierwszy człon na mianownik, ale
to pewnie wymagałoby bardzo skomplikowanego skryptu bądź sztucznej
inteligencji, a mnie wystarczy, że zajmę się samą zmianą końcówki wyrazu
zamiast niewygodnie przeklejać i edytować.

Jest szansa na coś takiego?

--
whoami