[Wikipl-l] ujednoznacznienie?

Michał Masłowski mtjm w mtjm.eu
Pon, 3 Sie 2009, 20:05:21 UTC

> To nie jest "mieszanie żeby zamieszać", tylko dbałość o polszczyznę.
> Ta dbałość także buduje lepszy lub gorszy wizerunek Wikipedii na
> szerokim forum. Im mniej dziwactw tym lepiej, tym łatwiejszy start
> nowych wikipedystów, tym lepsza prasa.
"X (znaczenia)" to krótki, dokładny opis strony "X (ujednoznacznienie)".  Nie
wiem, czy nowy użytkownicy czytają tytuły stron ujednoznaczniających, lecz
jeśli tak, to to pomoże.  Nie wiem też, jak często "X" jest jednym znaczeniem,
a "X (ujednoznacznienie)" listą znaczeń, lecz niezależnie od tego, zastąpienie
"ujednoznacznienie" przez "znaczenia" powinno pomóc.

MTM