[Wikipl-l] Licencja

PMG pmgpmg w wp.pl
Wto, 23 Wrz 2008, 16:59:41 UTC

Witam

Na taką moją edycję
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=N%C3%BCrnberg_(1935)&diff=14138066&oldid=14136630
Pibwl odpowiedział

"Wiki jako źródło - nie będę polemizował i nie mam czasu szukać po
licznych stronach zaleceń, ale ktoś kiedyś argumentował, że umieszczenie
hasła na licencji GFDL wymaga wskazania go jako źródła przy tłumaczeniu,
żeby zachować autorów."

Sam nie wiem co mam odpowiedzieć dokładnie dlatego pytam - jak jest z
tym braniem informacji z en.wiki? Czy możemy brać bez zaznaczania skad
wzięliśmy (i tłumaczyć), czy pisać w opisie zmian i to wystarczy, czy
też jakoś musimy w treści zaznaczać.

Chodzi o to abyśmy sami nie łamali licencji. Normalnie jeżeli bierzemy z
innego serwisu na GFDL to piszemy tutaj historia, tutaj oryginalny link.
Sami tego wymagamy. Więc jak to jest z en.wiki ?

PMG
--
          PMG
      BORN TO READ

Dołącz do Wirtualnych! Ja już mam swój profil.
Kliknij -> http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Finfo.html&sid=493